Ekipa Olden Ery wypuściła nowy devlog poświęcony ostatniemu trybowi rozgrywki -- Arenie! Jeżeli nie macie czasu na klasyczne starcia trwające godziny, to Arena jest dla Was idealnym wyborem.
Zasady są proste i oparte na drafcie:
Zasady są proste i oparte na drafcie:
- na dzień dobry wybieracie bohatera, jednego z trzech -- w devlogu został wybrany King-of-Kings, w biosie którego możemy przeczytać, że lisze, które go odwiedzają, pozostawiają mu małe kawałki siebie... a z tych elementów powstaje właśnie on, jest sumą innych liszów!
- bohaterowie zaczynają z carte blanche, bez żadnej zdolności, ALE jest to korygowane podczas rozwoju i na przykład specjaliści zdolności mają większą szansę na trafienie na swoją zdolność;
- kolejność wybierania jest następująca: bohater -> zdolności -> artefakty -> zaklęcia -> jednostki -> okrzyk bojowy i naprzód!
- podczas awansowania (na ósmy poziom) wybierane od razu są zdolności na drugim poziomie, co pozwala od razu wybrać podzdolność;
- w toku levelowania poznaliśmy trzy zdolności, są to: Thaumaturgy (zwiększa poziom zaklęć) oraz klasyczne Offence oraz Armourer odpowiednio zwiększające zadawane i zmniejszające otrzymywane przez jednostki obrażenia;
- co ważne, moc wybieranych elementów jest zwierciadlana -- jeżeli dostaniemy rzadki artefakt do wyboru, to mamy pewność, że przeciwnik też taki ma!
- ujawniono też trzy artefakty, każdy epickiej rzadkości: Chain Link (pierścień, podczas walki nie można rzucać zaklęć 1. i 2. tieru), Iridescent Cloak (zbroja, +6 wiedzy) oraz Orb of Twilight (różność, wszystkie zaklęcia zaklęcia magii zmroku mają o dwa poziomy więcej);
- w panelu jednostek obok dwóch liszów pokazano Light Cavalry z, rzecz jasna, Temple'a;
- dodatkowo zapewniono nas, że tryb areny będzie miał własny ranking i matchmaking!
Andruids
anonim1233
kubawaleczny
Zaloguj się lub Załóż konto w Grocie!